1) ZASADY OGÓLNE
a) Nabywcą jest osoba prawna lub pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca zakupów w sklepie internetowym www.rawwest.pl
b) Sprzedawcą dokonującym sprzedaży produktów zawartych w ofercie rawwest.pl jest:
RAW-WEST Marcin Majchrzak
ul. Ochla-Brzozowa 2b
Zielona Góra 66-006
Nip : 9730846501
Regon : 080352484
2) TRANSAKCJA
a) Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane w sklepie internetowym rawwest.pl
b) Prezentowane produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta.
c) Ceny prezentowanych produktów wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
3) PŁATNOŚCI
a) Zapłata przy odbiorze towaru – „za pobraniem”.
b) Przedpłata na konto bankowe na podstawie faktury pro-forma
c) Wpłata na konto bankowe.
d) Odbiór osobisty
Wpłat można dokonywać na konto firmy
50 1090 1535 0000 0001 3749 4689
4) ZAMÓWIENIA
Zamówienie można złożyć:
Pocztą elektroniczną na adres: kontakt@rawwest.pl
Telefonicznie na numer:606-525-182
na stronie internetowej rawwest.pl
5) DOSTAWA TOWARU
a) Towar wysyłany jest do Nabywcy do 5 dni roboczych od wpływu zapłaty na konto bankowe
b) W przypadku, gdy zamawiany produkt nie jest dostępny, firma kontaktuje się z Nabywcą w celu ustalenia dalszego postępowania.
c) Towar zakupiony za pobraniem wysyłany jest następnego dnia od daty zakupu po wcześniejszym uzgodnieniu stanu magazynowego.
d) Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
e) Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy
przesyłka nie została uszkodzona w czasie transportu.Warunkiem
rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy
kurierskiej „Protokołu Reklamacji”.
f) Koszt przesyłki:
- przedpłata: 15,99 zł brutto
- za pobraniem: 17,99 zł brutto
6) REKLAMACJE I GWARANCJE
a) Każdy oferowany towar posiada gwarancję producenta.
b) Dowodem gwarancji jest paragon lub faktura VAT.
c) Każda reklamacja jest uwzględniana indywidualnie
d) Uszkodzony towar będzie rozpatrzony pozytywnie po wcześniejszym
dostarczeniu do nas poprzez email bądź listownie protokołu szkody. Na
sporządzenie dokumentu mają Państwo 7 dni roboczych,w późniejszym
terminie reklamacje nie będą uwzględniane!
e) Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni licząc od dnia otrzymania towaru.
f) Czas na reklamacje z tytułu rękojmi wynosi 1 rok.
Klienci kupujący w naszej firmie akceptują ogólnie przyjęte zasady.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy wysłać przez formularz kontaktowy dostępny na stronie lub na adres: